توجه به معنویت و دین توأم با بصیرت راهکار مقابله با تهدیدات دشمنان است

امام جمعه شاهرود گفت: توجه به معنویت و دین در کنار بصیرت سبب می شود تا نسل ما مستحکم و مقتدر در برابر تهدیدات دشمنان بایستد و دشمن را از اهداف خود بازدارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در جمع دست اندرکاران نظام شجره طیبه صالحین بسیج سپاه شاهرود که در دفتر ایشان برگزار شد در سخنانی با خیر مقدم خدمت همه حاضران در جلسه با اشاره به در پیش بودن ماه مهمانی خدا گفت: باید تلاش کنیم تا در فرصت باقیمانده بتوانیم خودسازی و آمادگی برای حضور در این ماه را در خود ایجاد نماییم.

وی افزود: رجب و شعبان فرصتی است تا ما با آمادگی لازم برای بهره بردن از ضیافت گسترده خان الهی در ماه رمضان آماده شویم و باید تلاش کنید تا بتوانید و بتوانیم به این مهم دست یابیم.

امام جمعه شاهرود با تاکید بر نظام شجره طیبه صالحین بیان کرد: باید همه تلاش کنیم تا بتوانیم خواسته رهبر فرزانه انقلاب در تشکیل این حلقه ها را محقق و سربازانی شایسته برای امام عصر(عج) مهیا نماییم.

سرمربی نظام شجره طیبه صالحین شهرستان شاهرود تصریح کرد: این حلقه ها فرصتی است تا همه ما به تعلیم و تربیت نسل های آینده کشور در راستای فرهنگ و بینش اسلامی بپردازیم و وظیفه و دین خود را نسبت به انقلاب تا آنجا که می توانیم ادا نماییم.

ترابی تاکید کرد: توجه به معنویت و دین در کنار بصیرت سبب می شود تا نسل ما مستحکم و مقتدر در برابر تهدیدات دشمنان بایستد و دشمن را از اهداف خود بازدارد./






برچسب ها : تعلیم و تربیت بسیج  ,